Dziennik elektroniczy

Statystyka

Odwiedza nas 1 go

Tagi

Absolwenci Powstanie Wielkopolskie Przesieka Sport szkolny Uczniowie Ze sportu bocian dyskoteka ekologia historia kalendarium klasa kolędy konkurs konkurs recytatorski lekka atletyka obóz obóz wędrowny piłka ręczna projekt przemoc recytacja samorząd samorząd uczniowski teatr trzecie klasy uczniowie unihokej wybory wycieczka
26 Kwietnia 2024. Pitek. Imieniny obchodz: Artemon, Klaudiusz, Klet, Marcelin, Marcelina, Maria, Marzena, Spycimir. Do koca roku zostao 250 dni.
Start
Festiwal Piosenki

Dnia 19.08.2012 roku, czworo uczniów z naszej szkoły brało udział w Festiwalu Piosenki „Talenty Regionu Kozła 2012”. Byli to:

• Kamil Pyszkowski z piosenką „To jest Rock and Roll”
  • Magdalena Stefan z utworem „Co się stało z mamą?”
  • Magdalena Brychcy śpiewająca „Ołowiane szczęście”
  • Klaudia Piątek z piosenką „Z Tobą, bez Ciebie”.
Czytaj cao…

Projekty edukacyjne w naszej szkole

Logo projektu "Na tropie mleka od siedleckiej krowy
"

Od początku marca nasza szkoła bierze udział w projekcie "eSzkoła - Moja Wielkopolska". Oprócz nas przystąpiło do niego ponad 100 szkół z Wielkopolski.

Każda z uczestniczących szkół musi w ciągu trzech lat zrealizować 9 projektów edukacyjnych. W bieżącym roku realizujemy 3 projekty:

• „Od kamyka do grosika” – pod kierunkiem pani Magdaleny Sołtysiak
  • „Podróże bez wizy, paszportu i GPS-u” – pod kierunkiem pani Ludwiki Wity
  • „Na tropie mleka od siedleckiej krowy” – pod kierunkiem pana Zbigniewa Wąsika

Ten ostatni realizowany jest przez grupę uczniów z klasy Ib gimnazjum. W jego ramach między innymi została stworzona strona internetowa (jest ona ciągle rozwijana i uzupełniana) opisująca działania podejmowane w projekcie. Strona ta, podobnie jak strony tworzone przez inne grupy, bierze udział w głosowaniu na najlepszy projekt spośród wszystkich tegorocznych.

Aby projekt danej grupy uzyskał jak największą ilość głosów, wystarczy kliknąć w gwiazdki (lewa strona u dołu), wpisać kod z obrazka w pojawiającym się okienku i zatwierdzić. Im więcej kliknięć, tym większe szanse na dobre miejsce.

Dzięki udziałowi szkoły w tym przedsięwzięciu, otrzymaliśmy nowe laptopy, tablety i tablicę interaktywną. Docelowo w całym budynku będzie dostęp do bezprzewodowego internetu.

Strony projektów:

Zachęcamy do głosowania!

Logo projektu "Podróże bez wizy, paszportu i gps-u

Finał Czwartków LA w Łodzi

W dniach 22-24. 06. 2012 r. uczniowie naszej Szkoły Podstawowej wraz z opiekunem mgr Zdzisławą Łopuszyńską reprezentowali powiat wolsztyński w XVIII Ogólnopolskim Finale Czwartków Lekkoatletycznych w Łodzi.

W tym roku konkurencja była bardzo duża, gdyż udział w finale wywalczyło ok. 3100 zawodników z 71 ośrodków sportowych z całej Polski.

Halowa piłka nożna

12 czerwca 2012 r. w hali sportowej naszej szkoły rozegraliśmy turniej halowej piłki nożnej. W eliminacjach wzięły udział klasy czwarte, piąte i szóste. Do finałów awansowały reprezentacje klasy IV B, V i VI B. Graliśmy systemem „każdy z każdym”.

Finał Czwartków LA

W dniu 5 czerwca 2012 r. na wolsztyńskim stadionie odbyły się miejskie Finały Czwartków LA. Jak co roku jest to ukoronowanie całego sezonu Czwartków LA w naszym powiecie. Finał dał odpowiedź na pytanie kto zdobędzie awans do udziału w XVIII Ogólnopolskim Finale Czwartków LA, który wyjątkowo (z powodu EURO 2012) w tym roku zorganizowano w Łodzi.

Podróż warszawskimi uliczkami

Pamiętnej nocy, 4 maja...o godzinie 4:00 wszyscy zebrali się w deszczu przed autokarem. Niektórzy dnia poprzedniego zaszaleli, inni zaś nie spali w nocy. Jednak wszyscy przywitali się z opiekunami z uśmiechem na twarzach. Podróż...długa i męcząca. Niewygodne fotele nikomu nie służyły. Oczywiście nie obeszłoby się bez zagrania w ''kuku''. Ciągle zadawane pytania ''daleko jeszcze?'' doprowadzały opiekunów do szału.

Aż...około godziny 12 znaleźliśmy się na placu w Warszawie przy Grobie Nieznanego Żołnierza. Wraz z naszym przewodnikiem, który każdemu sam nadawał imiona, obeszliśmy plac dookoła, po czym udaliśmy się w dalszą podróż.

Mini Euro 2012 - cz. 2

W dniu 15 maja 2012 r w wolsztyńskiej „Świteziance” braliśmy udział w kolejnym etapie rozgrywek halowej piłki nożnej w ramach turnieju „Mini EURO 2012”. Rozgrywaliśmy kolejne mecze w fazie eliminacyjnej. Nasza drużyna chłopców, z klas czwartych i piątych szkoły podstawowej była jedną z najmłodszych ekip. Drużyna nasza, reprezentująca Francję, zaprezentowała się bardzo dobrze i po wyrównanych i zaciętych meczach przeszła do ćwierćfinału, gdzie przyszło nam się zmierzyć z Chorwacją, reprezentowana przez szkołę z Tuchorzy. Po wyrównanym i pełnym emocji meczu zakończonym remisem rzuty karne zadecydowały o awansie Chorwacji.

Ostatecznie nasza drużyna zajęła miejsce V-VIII, co jest bardzo dobrym wynikiem tej młodej drużyny.

Mistrzostwa Powiatu w Lekkiej Atletyce

8 maja 2012 r. o godz. 11. 00 na stadionie miejskim w Wolsztynie odbyły się Mistrzostwa Powiatu w Lekkiej Atletyce w ramach turnieju „GIMNAZJADA”.

Pogoda nam sprzyjała. Każdy starał się, aby osiągnąć jak najlepszy rezultat. Można było startować w jednej konkurencji biegowej (100m, 100m p.płotki, 300m, 300m p.płotki) lub technicznej (skok w dal, skok wzwyż, rzut oszczepem, pchnięcie kulą) i dodatkowo w sztafecie zwykłej (4x100m ) lub szwedzkiej (100m, 200m, 300m, 400m). Tylko osoby, które zdecydowały się wystartować w konkurenci 600m , 1000m lub 2000m, nie mogły startować w sztafetach.

Kręgle w Babimoście

Dnia 24. 05. 2012 r. wyjechaliśmy do Babimostu na kręgle. Byliśmy tam 2 godz. Wyjazd był o godz. 8.30. Sala nie była bardzo duża, ale jak na jedną klasę wystarczająca. Gdy weszliśmy do kręgielni, miły pan pokazał nam jak korzystać ze sprzętu znajdującego się na sali. A potem podzieliliśmy się na 2 grupy. Kiedy już wszystkiego się dowiedzieliśmy, zaczęliśmy grę. Była to świetna zabawa. Na wszystko miały oko opiekunki. Dla ucznia, który zdobędzie najwięcej punktów p. Hania obiecała nagrodę, ale dla ucznia który zdobędzie najmniej punktów także obiecała tzw. nagrodę pocieszenia. Najwięcej punktów – 91 zdobyła pisząca ten artykuł.

Byliśmy w Trójmieście

27 kwietnia, czwarta rano, szkolne boisko, autobus i my - uczniowie klas trzecich. Wyruszamy na naszą ostatnią wspólną wycieczkę. Nadzieje były ogromne, ale podróż trwała niemiłosiernie długo.

Wreszczcie dotarliśmy do Malborka, by zwiedzić jeden z największych zamków krzyżackich - zabytek wpisany na światową listę UNESCO. Dla nas "miłośników historii" to wspaniały przystanek, mogliśmy zobaczyć komnaty, uzbrojenie, sale, pomieszczenia gospodarcze. Tylko cztery dziewczyny miały siłę wejść na zamkową wieżę i podziwiać wspaniały widok. Na szczycie rozpalano w razie niebezpieczeństwa ogień, był to znak dla pobliskich zamków krzyżackich.

Z podwórka na stadiony

10 maja 2012 r. w Przemęcie odbył się XII Turniej Piłki Nożnej „Z podwórka na stadiony o Puchar Tymbarka”. Był to turniej dla dzieci do lat 10. Naszą Szkołę Podstawową reprezentowali Dawid Matysik, Filip Kozina, Adrian Drążek, Eryk Rusak, Oskar Pacyna, Piotr Różycki, Paweł Różycki, Marcel Moder, Filip Maćkowiak i Jakub Kardacz. Opiekunką i trenerem naszych młodych piłkarzy jest mgr Zdzisława Łopuszyńska. W silnie obsadzonym turnieju (aż 7 drużyn) nasza drużyna wywalczyła bardzo dobre IV miejsce w powiecie wolsztyńskim. Naszym młodym piłkarzom należą się gratulacje!!!

««  start « poprz. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 nast.  » koniec »»