Las bliżej ludzi |
Wpisa³: Admin | ||
13.06.2011. | ||
7 czerwca 2011 roku w naszej szkole odbył się apel z okazji Dnia Ziemi poświęcony lasom. (bieżący rok jest Międzynarodowym Rokiem Lasów). Chórek odśpiewał piękne piosenki na cześć naszej planety, a klasa IV zorganizowała scenkę, aby nam urzeczywistnić, jak źle jest śmiecić i zakłóca spokój zwierząt. Dowiedzieliśmy się, że nie jesteśmy w lesie intruzami, lecz gośćmi i przypomniano nam o dobrym zachowaniu i manierach wśród przyrody. Zakodowaliśmy sobie, że kosze czy kubły postawione przy ulicach są na wszelkiego rodzaju śmieci, a nie do ozdoby. Dla gimnazjum i szóstej klasy szkoły podstawowej apel został zorganizowany na pierwszej godzinie lekcyjnej, a dla dzieci ze szkoły podstawowej na czwartej. Znów mogliśmy podziwiać naszych młodszych kolegów i koleżanki, jak prezentują swoje autorskie umiejętności na naszej małej szkolnej scence. Od razu wszystko staje się bardziej kolorowe! ;-) Karolina Piątek (3b gim) Dnia 7 czerwca w szkole odbył się apel poświęcony Dniu Ziemi i innym świętom ekologicznym do których należą: Święto Polskiej Niezapominajki obchodzony 15 maja i światowy Dzień Ochrony Środowiska obchodzony 5 czerwca. Obchodzenie tych świąt ma głęboki sens ponieważ przypominają uczniom, mieszkańcom naszych terenów oraz władzom lokalnym o potrzebie ochrony i dbania o nasze naturalne środowisko. Rok 2011 ogłoszony został Międzynarodowym Rokiem Lasów, a w Polsce obchodzony jest pod hasłem "Las bliżej ludzi" W części artystycznej wystąpił chór wokalny, przygotowywany przez p. Marię Stefan i p. Magdalenę Krzemień. Uczniowie klasy IV a przedstawili baśń ekologiczną mówiącą o problemach leśnych zwierząt. Co roku na wiosnę z okazji Dnia Ziemi uczniowie wraz z wychowawcami porządkują teren wokół szkoły, obsadzają gazony na boisku szkolnym kwiatami. Uczniowie gimnazjum w ramach projektu posadzili 2 rzędy żywotników. Wszystko to upiększa boisko, które jest zielone i kolorowe. (Z kroniki szkolnej) |
||
Zmieniony ( 15.06.2011. ) |
« poprzedni artyku³ | nastêpny artyku³ » |
---|