Start arrow Turystyka arrow Zimowisko w Przesiece
Zimowisko w Przesiece PDF Drukuj Email
Wpisa: Admin
28.01.2007.

Podczas ferii zimowych 2007 roku, uczniowie Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Siedlcu oraz Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Tuchorzy wyjechali na zimowisko do Przesieki.

13 stycznia (sobota)

O godz. 900 wyjechaliśmy z Siedlca do Przesieki. Po pięciogodzinnej podróży dotarliśmy na miejsce, gdzie czekał na nas smaczny obiad. Po posiłku opiekunowie dali nam czas wolny. Pó¼niej pani Krysia poprosiła nas na zebranie do świetlicy. Wówczas przypomniała nam regulamin zimowiska.

14 stycznia (niedziela)

Po śniadaniu poszliśmy na mszę. Następnie wybraliśmy się na szlak prowadzący do Wodospadu Podgórnej. Po obiedzie znowu poszliśmy do pensjonatu „Stokrotka”, gdzie przedstawialiśmy śmieszne scenki z życia szkoły.

15 stycznia (poniedziałek)

Z samego rana podzieliliśmy się na dwa zespoły, po czym bawiliśmy się w podchody. Wszyscy byli zmęczeni, ale bardzo zadowoleni. Potem pojechaliśmy do Karpacza do miasteczka „Western City”. Tam odbyło się przedstawienie, które zgromadziło wielu ludzi. Jak zwykle wieczorem poszliśmy do „Stokrotki”, gdzie odbyły się różne gry i zabawy.

16 stycznia (wtorek)

Pojechaliśmy do Czech, gdzie spędziliśmy cały dzień. Tam miło upłynął nam czas na zwiedzaniu muzeum, zabawie w lunaparku, pluskaniu się w basenach Aquaparku. Wieczorem odpoczywaliśmy we własnych pokojach.

17 stycznia (środa)

Tego dnia odbył się rewanż w podchodach. Po południu poszliśmy do świetlicy, gdzie podzieliliśmy sie na małe grupy i wykonaliśmy plakaty przedstawiające scenki z zimowiska. Pó¼niej odbył się konkurs karaoke i tańca na gazecie.

18 stycznia (czwartek)

Po śniadaniu wybraliśmy się do Kowar. Padał deszcz, ale to nie przeszkodziło nam w zwiedzeniu kopalni uranu. Kiedy powróciliśmy do Przesieki, rozszalała się wichura. Z jej powodu w ośrodku zabrakło prądu, ale dobrze się bawiliśmy. Śpiewaliśmy piosenki, opowiadaliśmy śmieszne historie i bawiliśmy się w kalambury.

19 stycznia (piątek)

W dzień powrotu przed południem wyjechaliśmy do Karpacza. Mieliśmy tam możliwość zwiedzenia świątyni Wang. Opiekunowie dali nam czas na kupno pamiątek. Z wielkim żalem powróciliśmy do Siedlca.

W imieniu wszystkich uczestników zimowiska chciałyśmy podziękować pani Krystynie Zwirn za organizację wyjazdu. Słowa uznania kierujemy również do opiekunów: p. Urszuli Rapickiej, p. Lidii Lewandowskiej, p. Beaty Janczewskiej, p. Aleksandry Budy oraz p. Tomasza Merdy, którzy pomagali i opiekowali się uczestnikami.

Emilia Łuka, Aleksandra Pyszkowska, Natalia Spiralska, Paulina Śmiałek - uczestniczki zimowiska

Odpoczynek po długim marszu

Wręczenie nagród
Wręczenie nagród.

Próba siły...

budowla z klocków w czeskim muzeum
budowla z klocków
w czeskim muzeum.

Niestety budowla długo nie wytrzymała
Niestety budowla
długo nie wytrzymała

Korzystamy z komórek, póki jeszcze możemy!
Korzystamy z komórek,
póki jeszcze możemy!

Konkurs karaoke

No i o co tutaj chodzi?

Kowary - zwiedzamy kopalnię uranu
Kowary - zwiedzamy
kopalnię uranu.

Zmieniony ( 24.09.2007. )

« poprzedni artyku   nastpny artyku »