Start arrow Turystyka arrow Zwiedzaliśmy stolicę
Zwiedzaliśmy stolicę PDF Drukuj Email
Wpisa: Admin
05.06.2009.

Warszawa Wycieczka rocznika 1993 już niestety się zakończyła. W tym roku, my, przyszli absolwenci odwiedziliśmy Warszawę.

Stolica jest pięknym miastem i bardzo nas wszystkich ujęła. Jednym z naprawdę niewielu minusów tej wycieczki była pogoda, której ostatecznie nie da się przewidzieć.

Nasz harmonogram wycieczki był tak napięty, że z trudem nadążaliśmy za naszym pierwszym panem przewodnikiem. Pierwszy dzień był cały w biegu. Dopiero, gdy wróciliśmy do pensjonatu mogliśmy wypocząć. Bardzo dużo zwiedziliśmy i słuchaliśmy długich wykładów przewodnika. Wieczorem jedna z 3 grup przygotowywała kolację. Każdego dnia wspólnie jedliśmy trzy posiłki. Było wesoło i zabawnie.

Kolejne dni wycieczki przebiegły trochę spokojniej. Pan przewodnik , inny niż poprzedniego dnia, był bardziej wyrozumiały w stosunku do pogody i nie moknęliśmy jak kaczki. Zobaczyliśmy tyle interesujących zabytków i miejsc jak nigdy. Każdego urzekły Łazienki i pałace. Oglądaliśmy zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza. Zobaczyliśmy Stare Miasto Zwiedzaliśmy katedry i kościoły. Oglądaliśmy Lotnisko Okęcie i startujące tam samoloty. Byliśmy zobaczyć Cytadelę Warszawską i cmentarz Powązki. Wybraliśmy się do Muzeum Techniki na bardzo interesujące lekcje. Jedna z grup poznawała astronomię i astrologię, a druga sprawdzała, jak szybko nastąpił postęp techniczny. Nie udało nam się zwiedzić wszystkiego, ponieważ byliśmy ograniczeni czasowo.

Jednak zachęcam serdecznie wszystkich do zwiedzania Warszawy. Było bardzo ciekawie. Dziękuję w imieniu swoim i wszystkich uczestników naszym opiekunom za fachową organizację. Ogromne podziękowanie kieruje także do wszystkich rówieśników za miło spędzony czas.

Aleksandra Pyszkowska klasa IIIa

foto:

Zmieniony ( 24.06.2009. )

« poprzedni artyku   nastpny artyku »