Smaczna strona ferii |
Wpisa³: Admin | |
08.02.2019. | |
W drugi dzieÅ„ ferii grupa osób z klasy 6a z paniÄ… HannÄ… BroniszewskÄ… spotkaÅ‚a siÄ™ na zajÄ™ciach kulinarnych. Każdy musiaÅ‚ przynieść jakieÅ› skÅ‚adniki, wiÄ™kszość zakupiÅ‚a pani Hania. UtworzyÅ‚y siÄ™ 4 grupy. Pierwsza skÅ‚adaÅ‚a siÄ™ z dwóch osób i miaÅ‚a za zadanie przygotować muffinki czekoladowe. Niestety osoba, która miaÅ‚a przynieść czekoladÄ™ nie dotarÅ‚a na zajÄ™cia, wiÄ™c byÅ‚y to babeczki czekoladowe bez czekolady. Wypiek miaÅ‚ zawierać też orzechy wÅ‚oskie, ale podczas przenoszenia ich na wagÄ™ rozsypaÅ‚y siÄ™ i trzeba byÅ‚o je zastÄ…pić mieszankÄ… innych. W drugiej grupie byÅ‚y trzy dziewczyny, które robiÅ‚y zapiekankÄ™ makaronowÄ…. Na szczęście do tego dania wszystkie skÅ‚adniki siÄ™ znalazÅ‚y i nic nie ucierpiaÅ‚o podczas przenoszenia. Trzecia grupa skÅ‚adaÅ‚a siÄ™ z czterech dziewczyn. Te musiaÅ‚y przygotować rogaliki z powidÅ‚ami. Przy ich robieniu również byÅ‚ maÅ‚y problem, ponieważ kiedy wszyscy uznali, że ciasto jest wystarczajÄ…co zagniecione, okazaÅ‚o siÄ™, iż w Å›rodku jest jeszcze peÅ‚no nierozgniecionej margaryny i wszystko trzeba byÅ‚o zaczynać od nowa. Czwarty zespół stanowiÅ‚a pani, która przyrzÄ…dziÅ‚a ciasto na pizzÄ™. Jeżeli chodzi o dodatki, to nakÅ‚adaÅ‚a je grupa trzecia. Kiedy dania byÅ‚y już upieczone, wszyscy zabrali siÄ™ do sprzÄ…tania. Przed pomywaniem pani powiedziaÅ‚a nam, że kanalizacja w szkole jest zepsuta i bÄ™dziemy musieli pomywać sposobem „na dwie miski”. Niechęć okazywaÅ‚o tylko dwóch chÅ‚opaków. Jeden z nich, nie znajdujÄ…c sobie nic innego do roboty podjadaÅ‚ co tylko siÄ™ daÅ‚o, denerwujÄ…c tym wszystkich dookoÅ‚a. Wreszcie nadszedÅ‚ moment jedzenia. Przed posiÅ‚kiem prawie każdy zrobiÅ‚ zdjÄ™cie naszym daniom. Porcja degustacyjna zostaÅ‚a zaniesiona do sekretariatu, by osoby, które tam pracowaÅ‚y, też mogÅ‚y skosztować. UsiedliÅ›my do wspólnego stoÅ‚u gÅ‚odni, a wstaliÅ›my, objedzeni jak bÄ…ki. Mimo kilku wpadek zajÄ™cia byÅ‚y bardzo udane i pokazaÅ‚y nam wszystkim, że chcieć to móc! |
« poprzedni artyku³ | nastêpny artyku³ » |
---|