Start arrow Wiadomości
Wiadomości
Wyniki wyborów do Rady Samorządu Uczniowskiego PDF Drukuj Email
30.09.2010.
W dniu 30 września 2010 r. odbyły się wybory do Rady Samorządu Uczniowskiego. W poniższej tabeli podano liczbę głosów jaką uzyskali kandydaci. Do Rady Samorządu wchodzi sześciu z nich z największą liczbą głosów:

Zmieniony ( 30.09.2010. )

Wakacje w Pogorzelicy PDF Drukuj Email
25.09.2010.
Czwartek

Czwartek, 12.08.2010 roku, godzina szósta rano. Grupa dzieci i młodzieży z Siedlca zebrała się koło szkoły i z uśmiechami na twarzach oczekiwała autokaru, którym, razem z grupą młodzieży z Tuchorzy, mieliśmy pojechać nad morze. Przez całą drogę dobry humor nas nie odstępował, śmialiśmy się i śpiewaliśmy.

Około godziny 13.00 cali i zdrowi dotarliśmy do celu naszej wyprawy. Pogorzelica przywitała nas słoneczną pogodą i sympatycznymi lud?mi. Po przywitaniu się z morzem wróciliśmy do naszego ośrodka, aby rozpakować się w pokojach i zjeść pyszny obiad. Jako że słońce nadal świeciło, na plaży byliśmy aż do kolacji.
Zmieniony ( 25.09.2010. )

Koncert galowy festiwalu "Talenty Regionu Kozła" PDF Drukuj Email
12.09.2010.
 Klaudia Piątek została laureatką Festiwalu Piosenki „Talenty Regionu Kozła 2010”. Zaśpiewała piosenkę pt. „Płonąca Stodoła”. Koncert finałowy odbył się w Zbąszynku 15 sierpnia 2010 r. Poprzedzony został warsztatami wokalnymi, które odbyły się 14 i 15 sierpnia, również w Zbąszynku. Prowadziła je p.Magdalena Ptaszyńska - instruktorka śpiewu z Warszawy.

W koncercie finałowym uczestniczył również Kamil Pyszkowski. Zaśpiewał piosenkę „Radosna Samba”. Klaudia i Kamil zaśpiewali podczas Koncertu Galowego Festiwalu Piosenki „Talenty Regionu Kozła”, który odbył się w Siedlcu, w dniu 20.8.2010 r. Nowe, cudowne talenty zostały nagrodzone nagrodami pieniężnymi.
Zmieniony ( 12.09.2010. )

Zapiski z obozu w Pucku PDF Drukuj Email
26.08.2010.

14. 07. 2010 r. 14:30

To już jutro! Nie mogę  w to uwierzyć. Razem z Dominiką od początku wakacji odliczałyśmy dni do obozu. Często jest tak, że gdy się czegoś usilnie oczekuje, czas się nieubłaganie dłuży.

15. 07. 2010 r. 9:34

O godzinie 6:00 wyjechaliśmy z naszymi opiekunami- Panią Krystyną Zwirn oraz Beatą Janczewską z Siedlca. Jesteśmy w drodze do Pucka- malowniczego miasta we województwie pomorskim. Oglądamy film i z niecierpliwością czekamy, kiedy w końcu dojedziemy. Promienie słońca przedzierają się przez okna. Napawamy się piękną pogodą, a zarazem cieszymy, że dwa tygodnie spędzimy razem.

Zmieniony ( 09.10.2010. )

Przyjemne z pożytecznym PDF Drukuj Email
05.07.2010.

Dnia 16. 06. 2010 roku klasa IV a wybrała się na wycieczkę ekologiczną  pod hasłem „W poszukiwaniu Ekolandii”. Naszymi opiekunkami były panie: Wiesława Śmiałek – Stasiak i Ludwika Wita. Mieliśmy również przewodnika, który nazywał się Radosław Grygiel.

Naszym pierwszym przystankiem było gniazdo recyklingu w Berzynie. Były tam różnego koloru kontenery. Zwiedziliśmy również zakład, w którym segreguje się śmieci. Jest to dość skomplikowane, ponieważ np. szkło trzeba posegregować według kolorów, Z plastiku natomiast pracownicy robią baloty, które potem się sprzedaje.

Zmieniony ( 05.07.2010. )

Puszczykowo - Poznań PDF Drukuj Email
19.06.2010.

Dnia 9.06.2010 roku uczniowie klas IV a i IV b wraz z opiekunkami – panią Magdaleną Budą, panią Wiesławą Śmiałek – Stasiak oraz panią Ludwiką Witą wybrali się na wycieczkę na trasie Puszczykowo – Poznań.

O godzinie 8.00 wyjechaliśmy spod naszej szkoły. Najpierw jechaliśmy do Puszczykowa, gdzie mieliśmy okazję zwiedzić Muzeum Arkadego Fidlera, słynnego autora książek i podróżnika. Zdziwił nas ogrom pamiątek, jakie pisarz przywiózł ze swoich licznych wypraw. Ciekawostką było to, że po obiekcie oprowadzał nas jego syn, który mieszka na piętrze budynku, w którym mieści się muzeum. Mieliśmy okazję zobaczyć też replikę żaglowca Krzysztofa Kolumba, „Santa Marię”, w skali 1:1.

Zmieniony ( 19.06.2010. )

Wycieczka do Poznania PDF Drukuj Email
19.06.2010.
Poznańskie Koziołki

W dniach 11-12 czerwca odbyła się wycieczka klas II do Poznania. O godzinie 7:35 wyjechaliśmy z dworca PKP we Wolsztynie. Wielu z nas pierwszy raz jechało pociągiem. Pewnie dlatego niektórzy byli tak bardzo podekscytowani. A było czym się ekscytować... Gdy dojechaliśmy na miejsce, było bardzo gorąco. Pogoda nas zaskoczyła, aż za bardzo. Gdy czekaliśmy na tramwaj, wielu z nas zastanawiało się nad życiem w tak dużym mieście. Odnosiliśmy wrażenie, że w takich miejscach czas mija inaczej, szybciej.

Zostaliśmy nauczeni tego, że gdy jedzie się tramwajem trzeba kupić bilet, skasować go, ale trzeba również orientować się ,gdzie chcemy wysiąść.

Zmieniony ( 19.06.2010. )

Teatr doda nam skrzydeł PDF Drukuj Email
16.06.2010.

Zapraszamy do odwiedzenia nowej strony. Powstała w związku z realizacją  projektu „Teatr doda nam skrzydeł”. Projekt ten został sfinansowany w dużej części przez Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, a pieniądze pozyskało działające przy naszej szkole Stowarzyszenie Kulturalno Edukacyjne Siedlec.

Zespół teatralny, który przyjął nazwę „Fantazja”, przygotował  już pierwszą premierę. Zaglądając na stronę, możesz dowiedzieć się więcej o tym, jak powstawała „Fantazja”, czy praca nad przygotowaniem przedstawienia sprawiła satysfakcję aktorom i pani H. Broniszewskiej, co sądzą o spektaklu rodzice, a także obejrzeć galerię ciekawych fotografii. Może i Ty wkrótce przyłączysz się do zespołu.

Adres witryny: www.teatr.zspigsiedlec.pl (link również w menu)

Z.M.

Oceny! oceny! PDF Drukuj Email
09.06.2010.
Końcówka roku to jak zwykle czas kiedy podsumowujemy naszą pracę z ostatnich kilku miesięcy. Jak to wygląda w naszej szkole? Oto zestawienie średnich ocen w klasach IV-VI SP i klasach Gimnazjum. Sami oceńcie czy wyniki w nauce są dla Was zadowalające, czy też nie...
Zmieniony ( 09.06.2010. )

Warsztaty historyczne w Goyatz 25-28.05.2010 r. PDF Drukuj Email
09.06.2010.
Grupa młodzieży z naszej szkoły po raz kolejny wyjechała na warsztaty do Niemiec. Tym razem odbywały się one w malowniczym miasteczku Goyatz w zaprzyja?nionym z Wolsztynem powiecie Dahme-Spreewald. Temat warsztatów łączy oba powiaty – stare parowozy. W Goyatz znajduje się odrestaurowany budynek nieczynnej już kolejki wąskotorowej, a przed nim stoi 100-letni wagonik. On był celem naszego pobytu.
Zmieniony ( 09.06.2010. )
Czytaj całość…

««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 nast.  » koniec »»