Start arrow Wiadomości
Wiadomości
Zwiedzamy zabytki Wielkopolski PDF Drukuj Email
08.06.2011.
Dnia 31. 05. 2011 r. klasy piąte wybrały się na wycieczkę. O 8:00 wyruszyliśmy autokarem w kierunku Kórnika. Na miejsce dotarliśmy ok. 9:30. Niedługo potem zaczęliśmy zwiedzać dawną rezydencję państwa Działyńskich. Podobno w nocy, po parku i w zamkowych komnatach przechadza się Teofila z Działyńskich Szołdrska-Potulicka zwana ""Białą Damą".
Zmieniony ( 08.06.2011. )

W Kotlinie Jeleniogórskiej PDF Drukuj Email
31.05.2011.
Dnia 24.05.2011 roku o godzinie 4.45 na boisku szkolnym zebraliśmy się – my wycieczkowicze. Wszyscy z niecierpliwością oczekiwaliśmy wyjazdu na dwudniową wycieczkę do Kotliny Jeleniogórskiej. O godzinie 5:15 ruszyliśmy na podbój Karpacza. W czasie podróży autobusem było bardzo przyjemnie. Droga była dość długa, ale jakoś wszyscy daliśmy radę!
Zmieniony ( 13.06.2011. )

Poznaliśmy uroki Paryża PDF Drukuj Email
22.05.2011.
1 maja 2011 roku klasy trzecie udały się na wycieczkę klasową do pięknej, słonecznej Francji. O godzinie 15 mieliśmy zbiórkę koło lasu przy szkole. Z niecierpliwością wsiadaliśmy do autobusu, oczekując, aż ruszymy w drogę. ;-) Kilka przystanków po drodze, 18 godzin siedzenia i spania w autokarowym fotelu. ;-) Niektóre części ciała bolały… O 9 rano dojechaliśmy do Disneylandu, a tam spędziliśmy cały dzień. Bajkowa kraina! Byłam w niemałym szoku, kiedy ujrzałam zamek księżniczki, który był hotelem. Mieliśmy okazję zobaczyć Wioskę Muzułmańską i wiele innych atrakcji, a w tym karuzele przyprawiające o dreszczyk emocji. ;-) Około 18 znów wsiedliśmy do autobusu i ruszyliśmy w stronę pensjonatu. Czekała już na nas kolacja, zmęczeni rozpakowaliśmy się i położyliśmy do swoich łóżek. ;-)
Zmieniony ( 22.05.2011. )

Apel o Janie Pawle II PDF Drukuj Email
10.05.2011.

Z okazji beatyfikacji papieża Jana Pawła II młodzież Gimnazjum wraz z uczniami Szkoły Podstawowej 29 kwietnia 2011 r. przygotowała uroczysty Apel. Wierszami , pieśniami oraz wspomnieniami z życia naszego ukochanego Ojca św. przypomnieliśmy Jego postać i to co doprowadziło Go do świętości.

Jan Paweł II ciągle uczy nas jak stawać się świętym: w modlitwie, w nauce, w odpoczynku, w pracy i w cierpieniu.

Na koniec została pokazana prezentacja komputerowa najciekawszych zdjęć z życia Błogosławionego Papieża Polaka .Cały apel jest naszą wdzięcznością wobec Boga za pontyfikat Jana Pawła II.

MN

Zmieniony ( 15.05.2011. )

Święto Wiosny PDF Drukuj Email
08.04.2011.
Dnia 21 marca, w święto wiosny, odbyły się w naszej szkole wybory Miss i Mistera 2011 klas 0-3. Sala gimnastyczna zamieniła się w wybieg, zaś uczniowie klas 0 i 1-3 w modeli i modelki . Każda klasa wybrała swoich przedstawicieli. Uczestnicy konkursu odpowiadali na pytania zadane przez starsze koleżanki. W szanownym jury zasiadły: pani Dorota Dziubek, pani Irena Zielonka oraz przedstawicielki samorządu szkolnego, Julia Woźna i Klaudia Piątek. O wyborze miss i mistera zdecydowała jednak publiczność, która wybrała ich poprzez głosowanie. Oceniano nie tylko oryginalne pomysły, ale też umiejętność zaprezentowania się na wybiegu. Po naradzie jury ogłosiło wyniki.
Zmieniony ( 09.04.2011. )

Filmowy tydzień PDF Drukuj Email
27.03.2011.
Dnia 21 marca 2011 roku, klasy III gimnazjum, wraz z opiekunami- Zofią Mąkosą oraz Marzeną Bartyzel, udały się do kina w Zielonej Górze, na film pt.: „Czarny Czwartek”. Byłam jedną z osób, które z niecierpliwością oczekiwały rozpoczęcia seansu. Reklama zrobiła swoje, mówiono, że to jedna z największych i najbardziej oczekiwanych polskich produkcji od czasu filmu "Popiełuszko. Wolność jest w nas". Dramatyczne wydarzenia w Gdyni, 1970 rok.
Zmieniony ( 27.03.2011. )

Konkurs "Omnibus" PDF Drukuj Email
20.03.2011.
Dnia 2 marca 2011 roku w Zbąszynku odbył się konkurs „Omnibus”. Z naszej szkoły udział wzięli: Natalia Jasztal, Martyna Młynarz i Rafał Cichy. Opiekunem siedleckiej grupy był pan Maciej Kotliński. W Zbąszynku zjawiło się 7 drużyn trzyosobowych. Wszyscy współpracowali ze sobą w wielu dziedzinach dotyczących m.in. Regionu Kozła. Zadania polegały na wpisaniu poprawnych odpowiedzi oraz wybrania wersji A, B lub C. Ćwiczenia pochodziły z wielu ogólnych dziedzin: matematyki, języka polskiego, historii, przyrody i języka obcego. Grupy za poprawne odpowiedzi zbierały punkty. Aby zdobyć dodatkowe punkty, każda drużyna w wolnym czasie - dla frajdy, układała wieżę z klocków. Jeśli ta spełniała wszystkie normy, przyznawano punkty. Wtedy jury podliczało wyniki za dane zadanie. Siedlecka drużyna zajęła 5 miejce. Na najwyższym podium zakwalifikowała się grupa z Dąbrówki Wielkopolskiej. Na pewno nikt nie zapomni takich emocji i rywalizacji.
Zmieniony ( 13.06.2011. )

V Festiwal Piosenki Dziecięcej "DO, RE, MI..." PDF Drukuj Email
12.03.2011.
Dnia 02. 03. 2011 roku odbył się V Festiwal Piosenki Dziecięcej ,,DO,RE,MI…’’, zorganizowany przez Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Belęcinie.  Z naszej szkoły startowało 6 uczestników: Kamil Pyszkowski, Damian Kudliński, Oliwia Niewiadomska, Magda Stefan, Klaudia Piątek i Agnieszka Wojtkowiak wraz z opiekunami: p. Magdaleną Krzemień oraz p. Marią Stefan. Festiwal zgromadził dużą liczbę uczestników, którzy prezentowali swe zdolności w trzech kategoriach wiekowych, obejmujących klasy I-III, IV-VI oraz klasy Gimnazjalne.

Zmieniony ( 17.04.2011. )

Dzień Kobiet PDF Drukuj Email
12.03.2011.

Niedawno obchodziliśmy jedno z ważniejszych świąt kalendarzowych- Dzień Kobiet. ;-) Chciałabym życzyć wszystkim osobom płci żeńskiej wszystkiego, co najlepsze, aby ten dzień został spędzony wyjątkowo, zdrowia, szczęścia, miłości i czerpania radości z każdej nadchodzącej chwili! Nauczycielkom - cierpliwości do uczniów, a uczennicom - wspaniałych wyników w nauce. ;-)

Zmieniony ( 08.06.2011. )

Karol z Guliverem w Zielonej Górze PDF Drukuj Email
12.03.2011.

Dziesiątego dnia lutego, w czasie ferii zimowych, pojechaliśmy na wycieczkę do kina do Zielonej Góry. Była to wycieczka autokarowa organizowana przez nasze drogie nauczycielki: Panią Magdalenę Sołtysiak, Małgorzatę Nowicką oraz Annę Hauser. Wzięli w niej udział chętni uczniowie naszego gimnazjum. Zgodnie z planem wyjechaliśmy spod szkoły, od strony lasu o godzinie 9.15. W autobusie panował straszny hałas. Wszyscy ucieszyliśmy się z wiadomości, że dojechaliśmy na miejsce.

Czytaj całość…

««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 nast.  » koniec »»